aalexandratallberg

rubrik

Kategori: Allmänt

Matchen igår slutade 2-1 till glanshammar även om dom inte var så mycket bättre än oss. har nuss vart på friskis o svettis och kört ett stepp pass och sitter nu hemma, ska ta mig till skolan igen vid tre tiden för att linas mamma kommer och hämtar oss (sandra, Jennie och mig) för vi ska hem till lina käka tacos o sen sminkprovning. kommer en uppföljar kväll senare på den här, vad vi ska göra då vet jag inte, men tjejen som håller i det här skulle ha med sig kroppsvård, handvård o smink. får se om hon har med nått som är bra. o om plånboken tillåter.

ska laga mig mat nu, eller mat det blir väl nudlar eller nått, har itne så mycket ätbart här hemma. får se om det blir stan en sväng sen kanske skicka iväg ett sms till Ann-louise o fråga om hon ska gå på stan på sin lunch bror på om jag orkar ta mig upp för soffan eller så..
i morgon KOmmer min syster in, vi ska gå på stan o så kanske käka nått gott, så kommer robin in också då blir det robinson o chips på kvällen ;) sen har Linn mach på söndag får se om jag kikar på den.

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    att du inte hörde av dig. jag hade aptråkigt på lunchen ;)

    2009-03-22 | 18:55:43
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/
  • Ann-Louise säger:

    jadu, säg det! vet du nå? ;)

    2009-03-23 | 19:37:07
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: