aalexandratallberg

seg söndag

Kategori: Allmänt

vaknade upp hos mamma o pappa med R bredvid :) i går tillbringades kvällen framför tv.. och så klart släckte vi ner huset i en timmes tid. idag har det varit match mot eker, vinst med 2-1. o sen så åkte ja o pappa och handlade, ja glömmde min plånbok i pappas bil så nu sitter ja i örebro med min plånbok i stråssa lyckat? men tur så har jag mentor samtal i morgon o min pappa kommer in! har pluggat på mitt svenska tal nu som ska vara i 5 minuter men de blir bara tre phuuu! ska snart sova så ja slipper tänka kanske hjärnan är i bättre form i morgon.

ska städa lägenheten i morgon också :O dom ska gå in i den på tisdag morgon och visa den för någon snubbe, och den där snubben, killen eller mannen vad man nu ska kalla det, ville ha lägenehetn från 1 maj ist för 1 juni, så tycker han den är fin o fastnar för den så kommer jag då flytta hem en månad tigidare, alltså om en månad exakt på tisdag, för skönt :D

Kommentarer

  • fritjan säger:

    vill du att jag ska göra det?=) det gör ja så gärna=)

    2009-03-30 | 18:42:29

Kommentera inlägget här: