aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

 har så sjukt ont i ryggen vet inte varför men hoppas de går över snart. nu är de två ynka dagar sen är jag bonde för jämnan eller?..
engelska muntliga idag gick väl sisiå där, vi fick ihop 20 minuter iaf. i morgon kommer min kära mamma in till örebro, syster har match så hon ville ha sällskap då. sen på fredag kommer hon in igen med Linn och Marcus för att hjälpa mig och R att flytta ut ur min lägenhet.

          ♥     
bilder på R och mig sen valborg.


jag har alltid haft svårt att välja vad man ska laga för mat, anitngen är man inte sugen på något alls, eller så är  man sugen på nått man inte har. och man har ju inte råd att äta ute varje gång man blir sugen på något gott, man får ju faktist inte mycket pengar när man går på gymnasiet och inget jobb..
så varje dag står ja där framför kylskåpet och tänker " vad ska jag idag laga till". i sista sekund så väljer man bara nått plock o lagar. som idag ja kunde verkligen inte välja, ja tänkte de spelar ingen roll vad ja äter det är bara ja hemma och ska flytta så ja ska ändå kasta ut de ur frysen sen, så ja tinade en kyckling file, tänkte ja gör nått med wook grönsaker, men blev de det? nej ja gjorde i ordning klyft potatis och glömnde helt bort grönsakerna, där står ja med en torr kyckling och lite potatis gott?... nej fick snabbt slänga ihop en kall sås gjort av créme fraiche och kryddor. så nu är ja mätt som tur är, men de var inte alls det jag var sugen på..

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    de där tyckte jag varkul. :) Va händer i helgen då?=)

    2009-05-18 | 17:32:10
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: