aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

I dag far familjen elvenäs - robin till Thailand, hoppas dom får en skit rolig och underbar resa är väldigt avundsjuk, har så stor lust att bara ta en resa dit, ja jag vet ska till gran canaria på lördag men jag vill ta en enkel biljett och inte veta riktigt när jag kommer hem. fast de får bli efter studenten, spara ihop massa pengar och leva snålt men endå komma härifrån någon som vill med?hehe

och med det här så kommer Robin vara hund/katt vakt hemma hos hans föräldrar så han kommer inte komma hem till mig på två veckor :S visst ja är borta en vecka av dom men den ena veckan är de ja som får pallra mitt arsel hem till honom, inte för att jag har något imot det, det blir nog massa mys. 
 
sitter i skolan har människan socialt och kulturellt, vi ska leta reda på en kränkande/ rasistisk reklam.
hittade en som är väldigt rasistisk tycker iaf. kolla in länken om ni vill se.
http://www.roligaklipp.se/rasistisk-tvaettmedelsreklam,479.html 

Kommentarer

  • frida säger:

    JAAA:)

    2009-11-25 | 22:35:04
  • svar till frida säger:

    Härligt då drar vi strax efter studenten :D

    2009-11-26 | 12:48:37
  • Frida säger:

    Perfekto!;)

    2009-11-26 | 15:53:57

Kommentera inlägget här: