aalexandratallberg

Drömmar

Kategori: Allmänt

inatt drömmde jag en väldigt konstig fröm, den handlade om att jag tog av mig gipset bara för att min tränare tjatade om att jag su´kulle spela en sista match. så vips var det borta och jag gjorde min bästa match någonsin. jag hade inte nå ont medans gipset var av men så fort det kom på så gjorde de helt plötsligt sjukt ont!
läkarna sa att jag bara fick ta av gipset när jag hade någon match annars skulle de aldrig läka. så jag spelade både hockey och innebandy och vill ni veta jag kunde till och med åka skridskor haha!
såna drömmar man kan ha, om dom bara kunde bli verkliga också.

idag hade dom möte om våran proffsvecka om vart och när och hur vi ska åka med mera..
vi ska alltså åka till crancanaria staden Laspalmas. vi ska träna fem pass, dom ligger på morgonnen. sen har vi fri tid. låter de inte som en sjukt bra resa? de tycker iaf jag. rätta mig om jag har fel med nått av de jag skrev. men eftersom jag fick informationen på sms så tror jag det var så haha. så jag lär dra tummen ur arslet och hoppa mig till Lindesberg och fixa mitt pass.

ikväll ska jag övertala R att vi ska ha en myskväll, käka popcorn och kolla på tv. jaja jag kollar på tv hela dagarna nu för tiden men det är inte samma sak som att krypa ner i soffan bredvid sin pojk och kramas och kolla på tv tillsammans.
finns de nått bra på tv:n ikväll mån tro?
bonde söker fru börjar ju, och R är ju ett litet bondebarn så han lär väl inte missat ;) haha.

 

Kommentarer

  • emmelist säger:

    jo det hoppas verkligen jag med. dumma min fot :(

    2009-10-07 | 15:56:53
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: