aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

ligger just nu i sängen med foten uppe i taket. vill så himla gärna åka till skolan, tror inte riktigt ni förstår hur rastlös jag är sitter och pratar med mig själv nu förtiden och hoppas på ett svar men de kommer inte haha! har rensat på min dato´r eller rättare sagt bränt ut allt skit så jag har kvar de sen när dom har fixat den.
ska strax bege mig mot duschen hoppas de funkar med allt så jag klarar av de själv. det är nämligen vädigt svårt att duscha med ett stort gips på foten, jag får planera allt i minsta detajl.

nu är de bara tre dagar kvar sen är det min dag, då jag blir 18 år. det ni :P men ingen krogen runda för mig inte det får vänta tills klumpen är borta. men på lördag då blire partey! hoppas det blir trevligt iaf haha. och eftersom kryckorna är med mig så kommer jag nog bli sittandes mest hela kvällen, och sitter jag still och dricker så kan ni ju gissa hur de kommer sluta när jag ska hem. vingel vingel! kryckorna kommer flyga hejvilt haha. kanske slutar med en till fot bruten ? nej nej så illa ska de inte bli. :P

fick ett sms i morse av pälsklingen "ville bara säga att jag har skjutit min förtsa älg :D <3" så glad han var lilla kraken, grattis till honom :) nu kommer han vara stolt i flera veckor och kommer inte ha nått annat att prata om. men han vet vad han lovade, skulle han skjuta en så skulle han laga en middag och bjuda mig:P haha. så söt han är :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: