aalexandratallberg

Rullstol?

Kategori: Allmänt

Jaha då sitter jag hemma hos annis, kollar på tv och kikar runt på lite skor. vi fastnade för ett par. men ska snart åka till marieberg för klipptid med thompa. och nu har dom fått för sig att jag ska med, jag med min klumpfot som kommer riva ner varenda litet klädställ. men nej dom har fått för sig att jag ska sätta mig i en rullstol, och jag säger er bara ser ni en litet tjej röd som en tomat i annsiktet som matchar till det lila gipset på foten? japp då är det mig ni ser! hahaha.
får se hur den här dagen slutar. man kan ju hoppas på att man kommer hem iaf.

Annis "monstret" som ska vara min chaufför på rullstolen idag, behöver man körkort på en sådan? det återstår att se hahah!

Kommentarer

  • frida säger:

    annis e bra snygg där!;)

    2009-10-08 | 20:10:52
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/
  • Ann-Louise säger:

    fan dig alex :D

    2009-10-09 | 12:29:05

Kommentera inlägget här: