aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Återigen en dag í soffan med foten i högläge och det dunkar sjukt mycket idag.
igår blev de en kväll i löa moa kom på besök vi skulle kolla på film, men när vi öppnade frodralet så fanns ingen film där så vi fick kolla på tv ist, mycket prat och smakprovade hemmagjord cola ;)

idag händer nog inte så mycket, som vanligt dom senaste dagarna. är hungrig också men jag orkar inte laga mat fö jag vet inte hur jag ska göra, kan ju inte  bära nått i stort sett.. men man får väl testa sig fram och se om man kommer på nån ide. äter iaf morötter nu, såna där mini morötter i en liten påse haha.

är fortfarande sugen på att beställa hem kläder, gjorde aldrig det igår var nära att klicka hem ett par skor men linn ville också ha såna och jag var inte helt säker så hon skulle beställa dom hon. men de slutade med att ingen köpte dom :P men jag har hittat en söt klänning jag vill ha och en sjön mjukis dress så får se vad som klickas hem :)

har även ett paket på ica att hämta med en klänning och kavaj i som jag ska få i present när jag fyller så ni får väl se ett kort på dom då. ska väl kanske ner och hämta det idag när jag ändå ska ner till mormor och ta spruta kan ju passa på med allt i ett ;) haha.

nej om man skulle droga sig lite med en värktablett och försöka sova lite det borde göra susen :)


saknar min bror också :/ ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: