aalexandratallberg

4

Kategori: Allmänt

ojoj nu är de helg igen, den kommer spenderas i hällefors eller ja denna fredag kväll iaf hos josefine som bjuder in på kalas.
Idag är de heller ingen vanlig dag, det är nämligen Annis födelsedag. hon blir hela 18år och det får hon ett stort GRATTIS för :) ikväll ska hon göra örebro oroliga fick jag nyss ett sms om haha.
I morgon blir de hem till Teresia för lite festligheter. har match på morgonen också men pappa tycker inte att jag ska vara med på den pga att jag är lite sjuk fortfarande men vi får se om han kan övertala mig :P


O du Loijsan, jag har ingen önskelista :P


En bild på födelsedagsbarnet! sup o svälj trevlig helg ;)

Kommentarer

  • Ann-louise säger:

    alex du är ett as!!! Men tack iaf :D och pppst, du får förklara de där inlägget ovan sen :)

    2009-09-06 | 15:24:33
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: