aalexandratallberg

Feber

Kategori: Allmänt

jaha nu har man gått o fått feber, kännde mig inte alls bra igår men kilade ändå iväg till karl hedins för att jobba med laget, tiden var beräknad till halv tio men vi var klara redan tio i åtta. hurra för det. men min skjuts hade räknat med att komma halv tio så där stog jag och väntade och väntade tillslut blev jag med uffe hem och åt plommon och drack saft. tillslut kom skjutsen men inte var det mamma som dök upp, nej nej. det var min kära kusin Marcus som kom. nej nej han har inte fått körkort än inte han är ju bara 17 men han övningskörde. ja kan säga er när han får körkort kommer han vara en såndär tuffing med as snyggbil och rutorna nervevade med en massa musik och hänga över ratten! :) duktig var han iaf.

väl hemma så kom R och vi mös ner oss i sägen och tvärslocknade. läs han inte jag. jag låg där svettades, frös, svettades, frös så höll de på hela natten låg där o huttrade och tyckte synd om mig själv :P nu i morse dunkade huvudet och feber började komma tillbaka, så ingen skola för mig inte. har pluggat körteori hela dagen lång, gjorde fem prov på datorn snacka om att jag är sämst haha. men måste ta tag i det där nu. puuh!
setat o kollat på diverse klädsidor också, så sjukt sugen på att shoppa men min ekonomi vill inte riktigt hålla med mig så bara kolla just nu.
i morgon ska jag kila iväg till skolan för det är nog det tråkigaste som finns att vara hemma själv en hel dag och inte göra nått. plus att ja har matte c i morgon och vill inte bli efter.

meningen var att jag skulle göra min nya tatuering på fredag, men Benny verkar vara sjukskriven men hoppas på att han är tillbaka så jag får göra den, så som jag har längtat :)

min nya vänn jag stötte på när vi var på kålmorden:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: