aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Hemma igen från hällefors, där det bjods på mat, tårta och dryck. Josefine fick smycken, pengar, presentkort, godis M.m.
Josefins kusin victor är nog bland den sötaste ungen i världen, han kanske var runt 1år. ja jag vet jag hatar barn eller jag trodde jag gjorde det. först var han jätte blyg, men sen möttes våra blickar och det var kärlek vid första ögonkastet. han kunde inte slita sig från mig på hela kvällen.
första gången han kom och sträckte upp armarna medans han klättrade på stolen vart jag livrädd, helt plötsligt satt han där i mitt knä. - mamma, mamma! ta honom snälla snälla! men då vart han ledsen och sträckte armarna mot mig, tänkte lite flr mig själv, okej så illa kan det inte vara, håller jag honom några sekunder nu så vill han tills in mamma sen. men tror ni inte att han börjar krama om mig o säger mamma mamma med knastrig röst. ojojoj vad har jag nu gett mig in på. så där höll de på hela kvällen. jag vart bara mer och mer kär i den lille kraken. och på slutet när han skulle ge sig av hemmåt, gick han mot mig la huvudet på axeln och kollade lite snett med en blygsam min. -kom då. då gick han mot mig och gav mig en bamse kram.
tänk er en lite kille med skjorta, väst och fluga. man kan ju inte motstå honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: