aalexandratallberg

Rånad

Kategori: Allmänt

Sitter just nu i skolan och har lektion men min dator dampar så jag kan inte göra nått träningsprogram för ja kommer in på Emmas eller Linas konto hela tiden :S
Jaja, praktik plats ska vara fixad tills på fredag och vi har inget höst lov? VA!!!
helt sjukt.

nog om det ska berätta lite om gårdagen.
Jag kom till karslundarena som vanligt vid halv tio tiden, gick och la väskan i omklädningsrummet och satte på mig träningsskorna. träningen började som vanligt och vid tio tiden kommer en kille från ettan springandes och ropar till Johan att alla deras datorer är stulna. ingen tror väl direkt att det är sant men tar sig snabbt till den där killen för att fråga mer och bli med och kolla, jo det var sant. tro det eller ej, tjuven/tjuvarna har fått med sig 15 datorer massa mobiltelefoner, plånböcker, ipod-spelare M.m. hur sjukt är det inte. det är till och med kod till dörren in till omklädningsrummet. så man kan ju undra hur tog dom sig in? alla här på skolan har lekt "poliser" under dagarna nu och funderat ut sina egna teorier på hur det hända och vilka det var. så vem vet, vem knäcker teorin och sätter fast dom små rackarna.
jag tycker iaf synd om dom som blev av med grejorna, visst datorn var skolans och inte en själv som betalat men ändå. om jag blev av med min mobil skulle jag gå under jorden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: