aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

slutade tidigt idag så var hemma vid ett tiden, skönt. blev att laga lite mat åt syster och mig. sen sjönk jag ner djupt, djupt i soffan, trot eller ej så tvärslockanade jag, vaknade av att pappa kom och sen somnade jag om. så har sovit i ungefär en timme, ja vet aldelles för länge men aldelles för skönt.

och vet ni vad jag ska få för nån underbar mat ikväll? jo de ska jag berätta. jag ska få FISKPINNAR. det är år och dar sen. sist var nog när jag bodde i örebro och lagade det själv. men efter lite tjat och fjäskande så tänker mamma laga till det ikväll, laga o laga vet ja inte heller om man kan säga, sutta nert i pannan för att sedan äta upp det. hur enkelt och gott som helst. även om jag vet vad det är gjort av, men nej jag tappar inte matlusten av det som tur är..

vad hände mer idag då? ingen aning och vill inte veta heller, jag är såtrött så vill bara sova hela dagen o drömma om min fiskpinnar hela dagen o natten.

i morgon bär det av till skol-träningen sen slutar jag. blir nog upp på stan en sväng med syster innan vi far hem igen. får se om det finns nått o handla man vet aldrig men bra shoppingsugen är jag iaf:P
klickade mig in på hm nyss och såg att min tröja har kommit tillbaka och att den finns i M och allt. kanske blir att klicka hem den snart, men kanske ska vänta tills i morgon om den nu finns i butik.:)

Kommentarer

  • affi säger:

    Ja, det går rätt bra i Glanshammar. Hur funkar det i Linde då?

    2009-09-22 | 20:06:10
    Bloggadress: http://affi.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej Alex fick inte tag i chefen igår och idag är jag ledig så imorgon ska jag höra om det går att du får praktisera hos oss. Om du vill kan jag även fråga min sjukgymnast om du kan få praktisera där jag träffa henne idag man kan ju fråga. Hoppas det smakade gott med fiskpinnar igår har svårt att tro det kram Loisan

    2009-09-23 | 09:36:00
  • towa säger:

    hahahah snygg bild!

    2009-09-23 | 22:51:26
    Bloggadress: http://towakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: