aalexandratallberg

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

I morgon är det valborg kan ju ana att det händer nått även om ja inte vet än vad som sker. på lördag far vi inte till örebro för att kolla på bio och få i oss en mat bit, med oss menar jag familjen! ♥
söndag jobbar jag 6-12 sen har frövi seriepremiär får inte missa! :) på måndag är det studentfest med temat maskerad! jag och empan kommer lätt vara snyggast! nästa helg jobbar jag lördag 6-12 igen, sen lagfest på kvällen i örebro. chaffis sökes! haha. söndag morgon bara att pallra sig upp för att bege sig mot borlänge och sen vidare på studentkryssning i ett dygn! kommer blir grymt. mer än grymt om inte annat.

nej nu ska jag slå ner skiten , nyss försökt mig på Jesus analysen men Emma kom så jag struntade i den, men nu ska jag iväg och leka med alla små gulliga barn, måla lite på min och Emelies dräkt till måndag också! :)
ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: