aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

Kom nyss in efter en runda runt skäfftis. sköönt var bara förnamnet. var lite snö kvar så på endel stället blev de ganska tungt men om nån vecka till så är den nog borta! ska strax hoppa in i duschen för att sedan göra sig i ordning inför dagen, vad den nu har att erbjuda. i går va vi in till Moa och hälsade på, slutade med att vi lånade hem en film, hoppade in på hemköp köpte loka vatten och pringels bra slut på dagen :)

klickade hem kläder från nelly igår också, kanske kommer upp bilder sen när jag fått hem paketet. återstår att se de. när vi var på väg hem från orsa stannade vi på nån clas ohlsson där jag såg Lotta på bråkmackagatan på dvd! fanns även madicken och andra Astrid Lindgrens filmer, ge mig flera stycken nu! kanske det kan vara studentpresent haha ja det är nog det jag ska önska mig! :P

ett sött Påsk kort på min super söta kusin Olle! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: