aalexandratallberg

Lurad?

Kategori: Allmänt

Blev ni lurade igår? inte jag eller? många försökte men jag gick inte på det, tyvärr! ch absolut inte greger och Annis lurendrejeri haha. greger ville flytta hit för att dom hade blivit vräkta, annis sa att studentkryssnigen hade blivit inställd, gick jag på det? NEJ! haha
jag försökte faktist inte ens lura någon heller.. hade inget bra att komma med :P

idag har jag vart upp till mamma och pappa medans robin har vart på angeltävling, tvättade pappas bil och kollade på pippi långstrump! handlade jordgubbar också hoppas dom är goda bara vart bra sugen och dom kostad bara 15 kr:)  ska snart bege mig in i duschen för att tvätta av mig all skit sen börjar det väl bli dags att göra sig i ordning inför kvällen då vi ska skaka ruuuumpa!

Gav Robin ett påskägg nyss, eftersom att jag är så snäll, jaja det är i morgon man ska ge men hade ändå handlat så orkade inte smyga med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: