aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

fortfarande täppt i näsan, men vad gör det? har iaf ingen feber eller ont i halsen skönt det. igår var jag hes som ja vet inte vad men tror inte jag är det idag har inte pratat med någon än och det känns dum att prata med mig själv bara för att få höra haha, kanske skulle sjunga en vers, känns kanske inte lika dumt.
igår var det fixar dag på R´s gård och sen vidare till hans mamma och pappa. här hemma så grävde vi upp en gång till R´s trappa då det bara har vart gräs men nu ska det bli grus, men hann inte rikigt klart men men, sen kratta vi, äldade gräs M.m. lika dant hemma hos han föräldrar så äldade vi gräs och grillade korv :) men bra kallt blev det så fort solen gick ner.

sitter just nu vid R, ska gå till bussen om en halv timme ska till den otäcka tandläkaren, hoppas hoppas att jag inte har nå hål den här gången helller. efter det så ska jag springa till tåget och bege mig till skolan. där naturkunskap väntar! nej man kanske skulle ta och klä på sig och allt innan man beger sig, visst solen är framme men att gå naken är nog inte så varmt iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: