aalexandratallberg

sunshine

Kategori: Allmänt

Det är skoldag och jag vill bara ut ut ut! ut i solen och bara njuta, äta en glass en twister skulle vara extremt gott! bara sitter och drömmer mig ut från det här instängda klassrumet. har just nu naturkunskap vi snackar om klamydia och att fler tjejer än killar har det enligt någon undersökning, men vi kom just på svaret till den, 3 tjejer på 1 kille! så det är ju inte så konstigt. 

jaja igår var det kanon väder och vi var nog ute i stortsett hela dagen, morgonen började vi med att städa R´s hus. sen tog vi en promenix runt kanan eller vad det nu hette, sen fixade R med hans badrum och jag satt ute och bara njöt, sen bjöds det på andra grillningen för året. den första gjordes i lördags med massa trevligt folk, bland annat Martin, Fanny, Daniel, Linda, Anna och Björn. var till Fanny i går också och grattade henne hon blev hela 21 år, eller just det är idag hon fyller, haha så grattis ! hon hade fått jätte fina trägardsmöbler utav hennes man som R blodade ner! aja bajja!

nej nog om min ointressanta vardag nu ska jag fortsätta arbeta om stress så nån som vet mycket om stress hör av er! ikväll blir det träning sköönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: