aalexandratallberg

Måndag morgon..

Kategori: Allmänt

och jag tror att det är första dagen på mitt arbetslösa liv :P
men det ska jag ta tag i o fixa till så det blir ändring haha..
helgen var fartfylld mycket trevligt lagdrag, och sen kräftskiva på det, igår spelades det match vinst med 8-1 mot nora haha! vilket resulterade i att jag inte kan gå på foten idag knappt kul värre.

sitter just nu i robins soffa är helt slut efter att ha städat tv/sov rummet och hallen mer än så hinner jag inte mamma är påväg hit så jag kommer hem:)
idag beger jag mig in till moa och spenderar dagen, kvällen och morgondagen med henne, blir en hel del mys skulle jag kunna tro. eftersom solen kikat fram så kan jag tänka mig en fotografering också, ska bara komma på något bra som vi kan göra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: