aalexandratallberg

sommmar

Kategori: Allmänt

skulle vart min andra arbetslösa dag igår men det fixade jag genom att lägga till extrajobb dagar, både måndag tisdag och söndag, sen efter det hoppas jag på lite mer men det är nog inte så svårt att fixa.
igår var också min första dag i skolbänken igen, ska läsa Historia A på masugnen då jag inte gjorde det på gymnasiet dumt av mig att inte välja det då jag måste ha det om jag ska läsa vidare, men det är bra att vara efter klok haha! i sommar har jag i stort sett inte gjort nå mer än att jobba så jag hoppas det visar sig på lönerna sen haha. har gjort en lite prio 1 lista på vad som ska handlas men först o främst ska jag sätta undan en hel del på mitt resekonto, det bara växer och växer :D men inte blir det någon resa haha. det slutar väl med att jag blir arbetslös och måste leva av dom pengarna sen, men det kan ju vara värt det också..

ikväll blir det en tripp till örebro med Emelie som ett avskedskalas. vi ska ut o käka gott och sen blir det biomys. hon flyttar nämligen närmare 70mil härifrån på lördag så här måste det bli avsked med lite tårar och skratt, men jag kan lova att hon inte blir av med mig, inflyttningsfest nästa? haha, men bilen kommer rulla dit det kan jag lova inte bara en gång utan massa gånger!
hon kommer nog träffa en kar där och bosätta sig där för gott så om 5 år så åker jag dit och är barnvakt ;)
ett rött hus med vita knutar och vitt staket eller hur var det du skulle ha det? ;)

lite bilder från sommaren som vart.










Kommentarer


Kommentera inlägget här: