aalexandratallberg

Gott Nytt år!

Kategori: Allmänt

Idag är det allra sista dagen på 2010 och 2011 kommer bli grymt har jag en kännsla av. framför allt så är jag fast anställd från 1/1-11 så det är nu allt nytt börjar. har kanske en hel del nyårs löften som antingen kommer att hållas eller som kommer gå åt skogen. har precis målat naglarna, fixar frisyren. det är bara sminket och klänningen som ska på men det går på tio minuter sen är jag redo för en hel galen kväll, framförallt med alla sköna tjejer, som ja inte festat med på bra länge, eller jajo fanny, frida anna och frida var  ju med i trysil, men jag tänkte mer på Ann-louise som ja inte sett på år och dar, ska bli hur trevligt som helst.

ännu ett tråkigt och onödigt innlägg, kanske skulle ta o lägga ner skiten, det börjar nog bli dags nu!

Ett nytt år med nya utmaningar ser jag fram i mot!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej du Alex inte kan du sluta nu. Det alltid kul att läsa dina inlägg. Vad ska farfar och jag läsa då. Ha det /Loisan

    2011-01-01 | 16:32:12

Kommentera inlägget här: