aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Och det är två dagar kvar på 2010! det nya året firar vi in med en hel drös trevliga människor i Lindesberg, där det blir mat o en hel del alkohol, fullas vinner eller hur var det?

Opererade benet i måndags så det blir nog lugnt för min del, eller ja lugnare än dom andra iaf ;)
operationen gick bra, den började väl tjugo över åtta o så vaknade ja upp vid strax efter tio igen, var tvungen att äta o kissa innan ja fick bli utskriven, men ja fick bara i mig ett halft glas med saft sen vart de toaletten o så blev ja utskriven, men fick ligga i väntrummet i tre timmar innan doktorn kom och skrev ut mig, o det enda han sa var, ta av bandaget på tisdag, låt plåstret sitta två veckor tills du tar bort stygnen. FULL FART FRAM! sen fick ja gå. onödigt.
men kryckorna slapp jag!

började jobba redan idag, klarar inte av att gå hemma pööh! fick med mig skruvarna o det hem också, ska ta en bild på dom sen o på mitt nerblodade plåster som ja inte får byta så ska ni få se på något mysigt! hah nej det ska jag inte..

ett onödigt och väldigt tråkigt inlägg men ja har ingen att prata med så var tvungen att skriva av mig.

Kommentarer

  • Loisan säger:

    2010-12-30 | 17:12:41
  • Loisan säger:

    Hej Alex vad skönt allt gick bra och att du kan börja jobba så snabbt då blir det snart snowboard igen härligt. Ha det så gott kram Loisan

    2010-12-30 | 17:14:23

Kommentera inlägget här: