aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

idag önskade jag att det var fredag. för jag är sjukt trött och huvudet värker och febern verkar inte vilja ge sig, men det är bara att käka alvedon och pallra sig till jobbet ändå, för i morgon blir det örebro direkt efter jobbet för käk på 4:e våningen och sen Landskamp i handboll med jobbet. nu på kvällskvisten har jag slängt ihop en kladdkaka med pepparkakssmak och den blev ju inte så togik så det blir nog fler såna innan jul skulle jag tro :)

måste hoppa in i duschen och sen diska puuuh!

Snälla R åkte till thailand för två veckor sedan och när han lämnade hemmet lämnade han även disken, trodde han att han hade en städerska eller? så nu tänkte jag vara snäll och lämna min disk till honom så då kan jag gå och lägga mig tidigare :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: