aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Sitter inne på mitt stökiga rum och käkar vindruvor, men jag orkar faktist inte ta tag i städningen.. istället sätter ja mig i bilen och far in till linde. hälsa på moa och annis tror jag? får se om dom är hemma annis svara inte..

åkt pulka hela dagen kände mig som 5 år igen haha!

jag vill ha vår, så man slipper klä sig i alla dess tjocka dunjackor men det lär väl få vänta det snöar ju varenda eviga dag just nu.

klänningen på bilden skulle jag ha köpt till studenten men den tog slut på ett ögonblick så nu är jag ute efter en ny har hittat en som jagvart kär i men mamma vägrar att beställa den. så nu ska jag skälla på henne eftersom hon lovade igår att hon skulle beställa den idag. jajaj men den visar jag den 4 juni om jag så köper den ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: