aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Har hjälp annis att flytta hela dagen i stortsett, eller iaf halva. hon väckte mig i morse så det var bara att pallra sig upp och börja. Sedan for jag in till örebro med mamma och linn, hälsade på min lilla kusin som kom till världen för en vecka sen. Hälsade på i onsdags men då var inte mamma och linn med så det vart ett nytt besök med nya presenter, man kan ju inte få nog när man ser alla små bäbiskläder, vill ju handla allt till knotten! bilder kan jag lägga upp på den namnlöse senare orkar inte lägga in dom på datorn just nu.

ligger nu i sägen med R´s fötter i näsan han kollar på nån slags krigsfilm inte ett dugg intresserad så kanske skulle ta och lägga in bilderna iaf när jag ändå är vaken. ja så får de nog bli, så det kommer strax ett nytt inlägg med bilder, kanske även slänger upp något från nyår. vem vet, vem vet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: