aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Vakna upp till sol plus att man har lite sovmorgon, kan ju inte bli bättre, trots att det är kallt så skiner solen! börjar inte skolan försen tio i två då vi ska vara på USÖ och kolla på något. men ska åka in lite tidigare och käka lunch i skolan, sitter just nu här hemma och fibblar lite med projektarbetet har hela veckan på mig då alla andra tjejer i min klass är i värnamo och spelar fotboll hoppas dom har det kul iaf.

Fick en spark på benet i Lördags och det resulterade i en stor blå bula! och till råga på allt så var det mitt brutna ben, men det klarade sig nog för gå på det kan jag iaf även om det gör ont! haha. på tal om i lördags det var en sväning kväll med mycket dans, även om alla min kära kompisar försvann runt elva tiden så det var jag och frida kvar, men hon försvann hon med, så vid halv ett drog jag med mig R hem för att sova. han följde glattt med så tydligen så hade han inte heller tänkt stanna mycket längre :)

nej man kanske skulle börja göra sig klar för skola, eller studiebesök ska vi nog kalla det. typiskt åka in till örebro för att vara där någon timme, bussresorna tar längre tid än själva skolan! jippi.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: