aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Och en seg måndag! började skolan med träning, dribblade med boll, balans och rörlighet var vad det vart känns bättre och bättre nu för varje dag. och nu ikväll är det dags att åka till frövi för att träna cirkelträning eller vad det var med herrarna.

fick hem min mobil idag så söt så haha, den sitter på laddning nu, fick med olika skal också :P beställde en blå/vit men fick med rosa och vit också, alltså det bara bara baksidan man kan byta, så min baksida är nu blå, men jag kan välja om jag vill ha rosa eller vit också, haha. jaja inte så rolig information men jag var glad. men det som var dåligt var att det inte var någon usb sladd med ? :S men jag får sno robins om den passar haha.

nej nu måste jag byta om, om jag ska hinna in i tid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: