aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

fortfarande lov, men det händer inte ett skit, fanny och jag var inne på att åka till bodaborg men kom sen på att inga andra var lediga så då hade det bara blivit hon och jag..

sitter just nu hemma hos Robin gör inte ett skit, kollar på tv bara. sen ikväll blir det att "jobba" lite åt mamma, köra ut mat o så till poliser. sen blir det träning. på fredag blir det Påsk fest i löa med påsk buffe sen dj penti som styr musiken! tredje helgen i rad nu. på söndag åker vi till orsa för att åka skidor ha det allmänt trevligt o massa mer. afterski så det bara sjunger om det ;) haha nej men vem vet. ska blir roligt iaf. åker det med robins familj och hans moster med familj.

kom just på det att jag är grymt sugen på att kolla på film, men voddler får inte plats på min dator, och på R´s så hackar det så, så ändå ingen ide att kolla..
är sugen på att se lotta på bråkmackagatan. haha länge sen man såg den och som dom flesta kanske vet så älskar jag barnfilmer :P det finns ällt ett litet barn inom mig.  så någon som har den på dvd? haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: