aalexandratallberg

sjösjuk?

Kategori: Allmänt

Hemma efter en fart fylld kryssning (kom hem igår)
vi var med och stängde barerna och tömde dom. dansade till 4 på natten och efterfest där till. sen kväll och tidig morgon. konferans klockan 10 på morgonen efter 3 timmars sömn är inte ill att klara med det gjorde vi. det vart mycket skratt och mycket illa mående på resan men alla var lika glada att få gå upp ur sängen ändå. jag hade sjuk roligt, roligast var det framåt sov timmarna. idag då? jo idag är jag fortfarande bakfull, eller är jag sjösjuk? skulle inte tro det eftersom det inte gungade något haha. jag är nog bara mest trött men hemma i soffan ligger jag iaf. klarade inte att gå upp ur sängen i morse och glad är jag för det annars hade jag legat och sovit i skolan just nu.

igår när vi satt i Per och Eva-karins hytt efter lunchen när det strax var dags att gå i land så kollade jag runt på telefonen kollade in på mina meddelanden där jag såg att jaghade fått sms av Robin, så jag var tvungen att kolla på vad jag hade skrivit. " jag har slut på sängar, älskar dig <3" öö, jag kan undra ja, men antar att det skulle stå jag har slut på pengar. hahaha. kan undra hur bra i farten man var den kvällen. för nå sms vet ja inte att jag skickade :P

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    nej jag är nog fan sjuk på riktigt. Snorar, kan inte prata och är hänging. HOPPAS JAG HAR SMITTAT DIG;)

    2010-03-15 | 17:03:30
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/
  • Ann-Louise säger:

    dödar du mig, är det du som är dödn döööd! Hahahah ja kom o käka på du, vore bra jävla göttt. :P

    2010-03-16 | 11:53:53
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: