aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Andra dagen på lovet och idag ska jag inte göra ett smack! igår tillbringades dagen i örebro, först till sjukhuset efterkoll på foten, sen vidare och hämtade upp balklänningen. efter det hälsade vi på kusinen som har blivit så stor och han är sååå söt..

efter att ha vart vid doktorn så kom jag hem med en inflamerad fotsena, det var det dom sa att jag hade, jag har tydligen överansträngt den för tidigt så jag har dragit på mig en inflamation. men det går över, sen nästa steg, operation? nej tack eller.. dom tycker att jag ska operara ut min metall platta och mina skruvar, eftersom jag knappt har någon rörlighet i foten, samt att jag inte har något kött där bara skinn, så om jag opererar ut det så kommer jag kunna röra mig mera samt att jag inte kommer vara lika öm, men den stora frågan är hur jag ska göra? jag vet att jag inte törs, får ont i magen av att bara se ett sjukhus och jag vet att jag kommer få panik när jag väl ska få narkos och bli sövd, men du kan vara vaken och bara bedövad säger dom då, men hur ska jag kunna vara vaken, se och höra allt? nej tack! så nu har jag ett sort problem som jag ska tänka över på några dagar för att sedan återkomma med ett svar till dom..

och en annan sak jag har tänkt på, förs till kvarn på balbiljetterna? alla vi som har fixat klänning och om man inte får någon biljett ? hur gör man då? haha illa! ilandsproblem eller vad? :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här: