aalexandratallberg

vart tog solen vägen?

Kategori: Allmänt

strax efter att jag kommit in till örebro så försvinner solen? och i morgon ska det komma mer snö? jar orkar inte!

min kväll har bestått av plugg, RELIGION närmare bestämt, men jag orkar verkligen inte med det där, varför ska jag komma på kvällen innan att jag kanske måste slå upp böckerna, visst jag slog upp dom i lördags men kännde genast att plugga på en lördag var inte min grej och det är det inte i dag heller, men jag mutade mig med en kopp te och mandelbeskvier! men inte kom jag längre för det, satt och messade med min bror för att ha något annat att göra och nu så hamnade jag vid datorn lyckat, nej!

men ärligt, islam? nej jag fattar noll och helt ärligt vill jag inte ens fatta något om det, det är bara onödiga saker att ta in i mitt huvud! så lite mys med karn skulle inte passa fel just nu, så jag slängde iväg ett sms till honom med och vips så är det så det är snart haha! nej men ärligt, plugga nej tack! tack och lov att jag valde JB just därför att det här är mitt andra prov på ett helt år så skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: