aalexandratallberg

Trötter

Kategori: Allmänt

ligger just nu i soffan ny duschad och käkar vatten melon! kom hem från jobber för nån timme sen. jobba 6-12 skönt att vara hemma tidigt men inte lika skönt att gå upp klockan fem, speciellt inte när robin ligger kvar och snarkar haha. men idag ska jag bara ta igen mig, inte als göra något jobbigt vila upp mig inför morgon dagen då vi far iväg på studentkryssning. fest i ett helt dygn och kanske lite till haha! tagga gärnet nu!

igår blev det grillat, med Fanny, Martin, Robin och Björn sen kikade Linda och Daniel förbi också alltid lika trevligt :) idag är jag sugen på grillat igen haha, kan aldrig bli för mycket :P men jag kan gissa på att jag får tacos eller nått när jag kommer hem haha. nej nu ska jag försöka sova 20 min så jag blir lite piggare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: