aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Vart övertid idag med min inte alls lika farligt som förra veckan. idag har jag bara tagit det lugnt, hade tänkt julpyssla lite men det var mörkt när jag kom hem och jag tänkte ta mig ut i skogen, men det får blir till helgen istället. har istället bara slappat i soffan, men ahde nog inte orkat gjort så mycket mer. tog fram R´s julgardniner och skulle sätta upp dom men kom på att strykjärn var ju inte nått som fanns. har mitt nere i hans källare men dit tordes ja inte gå ner :P haha. får också bli till helgen. har insett att jag har alldeles för liten säng hemma hos mamma och pappa, nu när jag sover själv hos robin så är det perfekt, 1,80 till ensama mig, men vet ni ja kan ligga hur jag vill! haha.


Här är sötsaken! :D

Kommentarer

  • tilda säger:

    assså men jag finns här om du behöver hundvakt!!!! pepsi skulle smälta

    2010-11-23 | 02:01:26
    Bloggadress: http://flakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här: