aalexandratallberg

bebis mage.

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig tagit på en bebis mage. jag har aldrig tagit på en bebis mage när bebisen där inne sparkar. igår var det första gången i mitt liv som jag kännde på en bebis mage, och det var första gången en liten bebis sparkade så glatt när jag höll handen på magen. åååh. det var så mysigt. hon hade så mysig mage, och alla små söta kläder. jag blev helt kär. men nej nu får ni inte tro att jag vill ha barn för det är inte min grej. 10 år till får vi allt vänta på den saken :)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Härligt att du kan ändra dig angående bebisar det kanske inte behöver dröja 10 år men visst är det bra att vänta tills man känner sig mogen. Jag och Casse kommer på fredag så får vi se om de andra kan följa med eller inte det är väl älgfest. Loisan

    2010-10-12 | 13:49:52
  • alex säger:

    2010-10-12 | 15:38:05
  • svar till Loisan säger:

    jo tio år lär det nog ta, ja måste leva livet först :P jo robin sa det men vad kul att ni kommer iaf :)

    2010-10-12 | 15:38:58

Kommentera inlägget här: