aalexandratallberg

Energi

Kategori: Allmänt

Jag har så mycket energi just nu. hoppade upp ur sängen när jag insåg att jag inte kunde ligga o dra mig mer.
rensade ur kylskåp och skafferi sen for jag till kopparberg och handla, fyllde på dessa tomrum som finns i robins skåp. har diskat och städat. men nu när jag skulle torka golven så hittar jag inte medlet till det, tror minsan att loijsan städade bort det sist? ;) haha.

 men nu tappade jag iaf lusten att städa mer när jag inte kunde göra det ordentligt så robin får banne mig göra det när han kommer hem. för kom ihåg att det är Robins hem och inte mitt! så han borde vara stolt över mig för den här veckan har jag diskat och städat samt lagat mat som aldrig förr. så ett tack skulle ju inte skada. får höra varje gång när jag klagar på att det ser för jävligt ut eller nått, då säger han, ja men det är MITT hem så jag får ha det hur jag vill. så kom ihåg det robin det är inte mitt så var tacksam över att jag hjälper till istället! ♥ 

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Vad bra att du har städat men det var inte jag som städade bort medlet det fanns inget då heller så han få inskaffa sig nytt fast jag fattar inte att han har lyckats göra slut på en hel flaska han kanske använder det till något annat än att städa med :) Absolut ska han berömma dig du får ruska om honom så han begriper att han får vara lite tacksam

    Men då törs man knalla förbi utan att få dåndimpen på hur han har det. Kram

    2010-10-08 | 08:22:10
  • svar till loisan säger:

    haha, måste vara nån städsugen granne eller nått som har lånat det, för som du säger han kan inte ha gjort slut på en hel flaska så lite som han städar :P annars använder han det som saft eller liknanade. jaja nu är det bara ni kommer förbi. ska baka bullar här på dagen så ni får komma på bullkalas sen för dom får inte plats i frysen :P

    2010-10-08 | 10:50:35

Kommentera inlägget här: