aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Ställde klockan på kvart i 9 skulle vart i linde på möte vid 10. men fick ett sms om vi kunde skjuta på det en timme. absolut svarade jag och ställde fram klockan en timme. även fast ja sov till kvart i tio är ja sjukt trött nu så vet inte om mina ögon orkar kolla mera. efter mötet så gick ja lite i äffärerna som linde har att erbjuda. alltså inte så mycket. nej men ja gick in på nån smyckesbutik och hämtade pappas halsband som vart på lagning. sen in på hon o han och kollade om mina grejor som jag ösnkar mig finns kvar :) hälsade på frida en sväng också, bakade bullar o pratade. hon bor mysigt. ååh. ja vill också flytta hem i från. fast inte kvar här omkring, så ja norrland kanske ;) haha

i morgon börjar jag jobba. ja vet att ja tjatar om det, men de ska bli såå kul testa på nått nytt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: