aalexandratallberg

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från zumban, har bara hunnit duscha och lagt mig i sängen och här ska jag ligga tills klockan ringer i morgon. Har nämligen min cykel runda i kopparberg i morgon så det gäller att vara pigg o kry i bena då, bara massa spring portar och kopparberg är ju inte platt heller om man säger så. finnkullevägen är inte att leka med, man kan knappt gå upp för den backen, och nu ska jag cykla upp för den med 4 backar post. jag dog förra veckan och måste komma på ett nytt sätt att ta mig upp för, haha. så i morgon är jag värd en vilodag, körde boxning i måndags efter den rundan, var heelt slut då kan jag lova. i morgon blir det en hemma kväll med karn och massa mys för på fredag ska jag sova ut så man är pigg tills kvällen då det styr fest ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: