aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

var över en vecka sen sist jag skrev och det har hänt en hel del, det har vart påsk för hela slanten. brjade med långfredag och det var faktist inte så lång. var på påsfst i löa, men gick hem vid tolv tiden.. på lärdagen så låg vi ute och solade på Robins gård sen fick vi för oss att åka till stråssa lite tidigare där vi tog oss några kalla cider/öl i vårsolen, sen vidare upp till moster för at slänga i oss en fet köttbit! hann dra in till linde också där vi inte var kvar så länge, söndagen var vi hem till fanny och martin, solade och "byggde" bastu! åt grillat hos svärföräldrarna, sen vidare till fanny och marti igen för lite vin och kubb. måndagen slutade ute på sjön, bakfull!

oj det var min helg i text, drygt men ni som läste det, skyll er själva. hah!

just nu ligger jag på soffan, mår piss! har as ont i halsen kan knappt svälja så mat är ju bara att glömma. men i morgon ska jag iaf bjuda R på fin middag, vet bara inte vad jag ska hitta på att göra. sen p lördag äre bara pt igen om halsen är  bättre annars blir jag chaufför!


Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Du kan ju inte gå och bli sjuk bara sådär!

    2011-04-28 | 17:40:42
    Bloggadress: http://rebeccaahlberg.blogg.se/
  • Fanny säger:

    Alex, på Valborg kan du inte vara nykter! Förstår du väl ;)

    2011-04-29 | 09:06:52

Kommentera inlägget här: