aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

En helt vanlig måndag, med massa sysslor i hemmet. disk, damsuga och plocka undan är vad jag ska tillbringa min måndag till. har även sökt in på skola till hösten 2012.

Helgen bjöd på födelsedags firande, italiens buffe på Annas café i löa. åkte sen upp till mamma och pappa umgicks med dom, sen åkte  jag och r till lidne och sov. Lördagen åkte vi fram och tillbaka till linde mest hela dagen. Världens bästa Fanny var här på morgonen och klippte håret på både mig och R. på kvällen var vi på 18års kalas hos min kusin Sanna. sen drog jag med mina kusiner från Götlaborg till stor staden, först förfest hos Moa-Lina och Tobbe. sen drog vi alla ut på bistro, trodde det skulle vara jätte lite folk, men det vr fktist ganska mycket om man jämför med vad det brukar vara haha. söndagen spenderades framför tv:n med R och simon, varsin pizza och senare på kvällen massa mummsigt från Annas café. men söndagar får man unna sig godsaker speciellt om man är seg i huvet och kropp.

bilder kommer från 18års festen kommer någon dag i veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: