aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Och en seg sådan. har ont i hela kroppen och är helt slut. träningsvärken tar kål på mig. och ännu värre kommer det bli i morgon, sandströms börjar nämligen idag så det blir att köra skiten ur sig där. plus att ja hade cykel rundan idag på jobbet.

varför ja har träningsvärk idag? jo jag spelade faktist fotboll igår, en match. inte tränat fotboll på 1 år och så hoppar jag på en match på engång, dom hade ont om folk så jag var snäll och ställde upp. spelade typ dom sista 10-15 min i första halvlek, sen fortsatte jag spela i andra. spelade 30 min som höger back vilket jag gjorde i första också. var helt slut kan jag säga er. men inte var det slut där, jag trodde jag hade gjort mitt för dagen men nej ni, efter fem minuters vila var det bara påt igen, fick hoppa in dom sista tio minuterna som forward, ett mål som vart bort dömt senare så hade jag gjort min värsta match i mitt liv, inte den dåligaste men puuh vad jag var trött somnade gott igår kväll kan jag lova er. och lika gott kommer jag somna i natt. vann föresten matchen med 3-0!

vi blir ett helt gäng som drar ner oh tränar idag, det är roligt när man kan peppa varandra och köra skiter ur oss. vet inte om jag kommer träna med Fanny eller Frida än, men nån utav aronssonarna iaf, deras mamma skulle blir med och testa ikäll. det är nämligen testa på vecka, gratis veckan ut. så ett tips till er där ute som vill börja träna men inte vill köpa ett gymkort direkt utan testa på om det är något för er. hela veckan på sandströms, olika aktiviteter varje dag så testa på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: