aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Huvudet värker, ögonen svider. jag är helt slut skulle kunna somna vilken sekund som helst. men vill inte ligga inne i detta fina väder, frågade snällt R om vi inte kunde åka ut och fiska och grilla oss en burgare, visst skulle vi det. men nu har han ångrat sig verkar det som, nu vill han ut med sin mamma och pappa. vet inte riktigt vad jag ska hitta på. vänta på Rebecca och umgås med henne eller åka till stråssa? F*n jag ville ju fiska. hade sett fram i mot det i flera timmar. och eftersom jag är trött så blev jag inte på det bästa humöret precis när han dissade mig och mina fiskar som jag skulle fånga..

jaja, helgen bjöd på två utgångar. i fredags efter maten drog jag med mig folket till bistro vilket jag ångrar lite. det var dött med folk så dom pengarna skulle jag kunnat spara. i lördags var vi cowboys vilket var sjukt kul. vi höll igång bra, mycket alkohol, gassande sol, hög musik och vatten krig som hette duga. när vi väl parkerat flotten däckade den ena efter den andra haha, jag, R & rebecca höll oss vid liv och drog in på parkfesten, där hadejag också sjuk kul mycket folk och alla var glada.
kan nog vara därför jag är trött idag har inte fårr mycket sömn den här helgen och kommer inte få i veckan heller. men det tar jag igen någon annan helg.

vi skulle ju egentligen åkt till falkenberg nu i helgen och grattat Celine, men verkar som att vi stannar hemma. ingen är speciellt sugen, det har vart fullt upp nu flera helger irad så att stanna hemma en helg och fiska kräftor och ta det rätt lugnt skulle vara toppen skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: