aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Telefonen är på lagning skulle ta ca 2 veckor. så ja jag räknar med det eller längre. fick en låne telefon iaf så jag är kontaktbar. men är skapligt less ändå.

har diskat, lagat mat, diskat igen, slängt sopor plockat in min tvättade tvätt, ja den har stått i min hall en vecka, men är man aldrig hemma typ så spelar det ingen roll. men nu har jag tröttnat nu ska det bli fint igen så nu ska jag börja vara hemma mera. och det måste jag också för snart flyttar det hit en söt liten tjej som jag måste ta hand om dagligen, och är jag ska åka till r vet ja inte hur jag gör, får lämna nyckel till Hampus så han får mata den. och i värsta fall ta med den till landet så den får andas frisk luft.

har inte kommit pånågot namn än eller jag har två som jag funderar över, men dom tänker ja inte nämna nu om jag skulle ångra mig. men om 4-6 veckor borde du bo hos mig!


hoppa in i duschen nu, inpackning och hela köret ska köras idag. en riktig dunderkur för håret, sen ska jag slappa i soffan med massa bra på tv eller film, och morötter. det gäller att skämma bort sig själv när man är krasslig!

Kommentarer

  • loisan säger:

    vad kul att det blev en liten kattunge du får väl ta med den till oss så den får lite frisk luft emellanåt. Såg ditt sms sent igår vad snällt att du hade frågat ska bara kolla vad de vill på onsdag och att vi blir några. ha det Kram Loisan

    Ps Pyret eller Mirran är fina kattnamn

    2011-08-18 | 08:24:33

Kommentera inlägget här: