aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Åkte till Löa direkt efter jobbet, stötte på Loisan när jag var till fanny och hämtade grejor så blev med henne hem. Snackade lite skit på altanen sen for jag till storå och hämtade hem R. Har också testat ett äpple på varje äppelträd dom har, dom var lite omogna men annars var dom goda haha. rolig information. har egentligen inte nå att skriva ville bara uppdatera så att Fanny har något att läsa.

I morgon blir det örebro, hämta hem min telefon och kika in på ikea, ikakatalogen damp ner i brevlådan igår och det fanns så mycket nytt som jag ville ha, så lite fattigare blir man nog i morgon, är ju dags för renovering av mitt sovrum inom en kort tid så det behövs nya grejor in dit. så blir det lite mamma mys också, synen blir bättre och bättre säger hon så hon blir med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: