aalexandratallberg

rudolf med röda mulen

Kategori: Allmänt

Så ser jag ut nu ungefär, har snytit mig som aldrig förr så nu är näsan röd och stor haha.
Måndag och första jobb dagen efter helgen. trött som vanligt men va tusan den här veckan klarar vi.

helgen bjöd på film tittande, korvförsäljning, volleyboll tittande, två rätters med massa folk i navet, parkfest e sväng sen ännu mer filmtittande i går.

väntar på att pappa ska höra av sig hoppas på att han kan hämta mig så jag får åka och kolla på fotboll, kanske skulle träna i morgon? får se hur det är med fökylningen då.

Slänger in en extra tanke till min älskade mamma som liggerpå sjukhus just nu, skulle opererat sig idag men ögat var för svullet så hoppas det har gått ner tills i morgon så hon får komma hem snart. och att operationen går bra, så vi får hem en hel mamma! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: