aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Kom hem till en nystädad lägenhet idag, mor min hade städat, dammat, bäddat och diskat. Vilken underbar mamma jag har!

Och idag tänkte jag vara en underbar flickvän och bjuda på bacon och smördegs inbakad fläskfilé! Hoppas han uppskattar det, jag försöker ju ändå!

Just nu sitter vi hos Fanny och robin blir friserad, sen hem och fixa med maten. I morgon blir det 20års kalas för Julia och så kanske hinna upp till svärföräldrarna och hälsa på! Julia fick en fin teckning av mig i brevinkastet idag, inte alla som har sån snäll brevbärare!

Ha en trevlig fredags kväll allihoppa!

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Hoppas ni kommer och hälsar på imorgon. Ni får fria händer i köket och bjuda oss på middag. Jag ska skjutsa Casse till Arvika på volleyboll och vi är väl hemma typ vid 17.00-18.00 skulle vara skönt att slippa matlagning annars tar vi med pizza om inte ni lagar mat eller du för Robin jobbar väl till 17.00 du och Simon kunde ju få överaska!!!! Kram svärmor

    2011-12-02 | 21:39:51

Kommentera inlägget här: