aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag är det ingen rolig dag att cykla! Dom har gått ut på radion flera gånger om olyckor pga halkan, och ja det är isgata! Så jag har därför vart ute och cyklat på min runda i mer än 4 timmar! Den brukar ta 2,5.. Men jag har mest gått och skjutit cykeln framför mig idag, speciellt i uppförsbackarna. Har lyckats hålla mig på bena idag med, men det var väl bara för att jag gick stora delar av rundan. Annars hade jag nog setat på akuten nu med bruten arm eller nått! Vi är iaf på väg tillbaka till kontoret nu, blir lunch sen är dagen slut!



Vill också passa på att säga grattis till världens bästa farfar som fyller år idag! Hoppas farmor har bakat tårta till dig och att du skrapar fram storvinsten på lotterna du fick i lördags! Hipp hipp hurra hurra hurra!

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Farfar hälsar och tackar. Göran var här på em o fikade. Ingen vinst på trissen. Farfar fick en stor lott med många chanser av mig och det blev 75 kr i vinst.Kram <3

    2011-12-12 | 19:09:19

Kommentera inlägget här: