aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Har äntligen börjat packa, mamma fick lite smått panik när hon ringde vid 9 tiden igår och frågade hur det gick med packandet, erkände då att jag inte ens hade börjat, hon tror inte jag hinner.. nu har jag iaf packat ihop hela tv rummet, så tänkte ta köket/hallen i morgon. sen är det bara alla kläder och toa grejorna kvar så det tar jag onsdag torsdag! sen är jag redo att åka till mitt nya tillfälliga hem över jul, utan mina grejor tar med mig julklapparna, det nödvändigaste, typ kläder smink och så. och självklart katten! man får ju ingen speciell julkännsla av att vara här hemma när jag bor i kartoger.. men det får gå för i år fr väl julkännsla på julafton hoppas jag. har adressändrat idag också.. nu är det inte alls många dagar kvar och det är jätte lite post på jobbet också så det kommer nog bli en skön vecka! Tack farmor och farfar för julkortet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: