aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Åter igen måndag, shit vad tiden går fort! Lördagens festligheter var på "afterskin" och det var grymt roligt, roligt att man nån gång gör lite annorlunda och inte bara en vanlig 20års fest. slutade en timme tidigare idag, så när jag kom hem tog jag tag i disken och så fram med dammsugaren, nu har jag tagit en liten paus i soffan, vilket jag inte borde ha gjort då jag vet att en liten paus kommer bli till en väldigt lång paus! men jag ska allt ta tag och göra klart allt, ska packa Esters sovaborta påse, hon ska nämligen bo hos mamma och pappa några dagar då det kommer en målare hit och ska rusta mitt sovrum, lagom tills jag ska flytta! men men bättre sent än aldrig och så är det ju Matilda och hennes kille som har bestämt tapeter, alltså dom som ska ta över lägenheten. sen ska jag griljera min julskinka så jag kan äta julskinke macka ikväll, gud så gott! sen ta en vända med moppen över golven så dom skiner, betällde även flyttbesiktning idag, eller det var egeryds som ringde mig och skulle kolla om dom kunde göra en liten besiktning nu idag innan jag flyttar så då passade jag på att beställa en så den 29 december ska det vara färdig flyttat och städat, frågan är bara vart jag ska ta vägen då, till mamma och pappa eller robins lilla etta.. och ala mina grejor!? ja jag vet inte men det är sista dagen som jag kan lämna nyckeln.. och hur ska jag hinna haha.. skulle haft kvar lägenheten tills den sista januari men Robin var bestämd på att det skulle jag inte alls ha, så jag hoppas han kan hjälpamig då, det är ju hans ideé! haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: