aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Haft cykelrunda idag så är nu påväg tillbaka till kontoret, jag och Micke slog rekord idag på att köra! Han körde Marcus och jag min. Det firar vi med saft och tårta! Nej då det gör vi inte möjligtvis med att sluta lite tidigare vilket vi gjorde igår också,


Igår packade jag som sagt lite sen gjorde jag julgodis ischoklad med kanel och vaniljsmak vet ej hur det vart och smaka utan det får jag reda på, på julafton! Idag ska jag packa ännu mer sen så ska jag göra lite mer julgodis med polkagrisar i, får se hur det slutar..

Har tvättid också, tvätta upp det sista skitiga så jag kan packa ner det, sen så får vi se om Emelie kommer på besök!

Endast 4 dagar kvar till jul!! Och jag är klar med alla julklappar, köpte dom sista till svärföräldrarna igår. Och en liten till mig själv för det var jag värd!:D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skickade med Robin några kartonger igår hoppas Lillemor har röjt ut i källan så kan du ställa ner dina grejor där. Spännande med julklapp det ser vi fram emot:} kommer du ikväll? Eller packar du för fullt ha der kram Loisan

    2011-12-21 | 08:58:35

Kommentera inlägget här: