aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag är det också jätte halt på vägarna, speciellt uppåt norr! Typ kloten och högfors ja allt runt om där. Så inte det lättaste att dela ut posten då, men är tillbaka på kontoret nu och har lunch! Thaigryta är dagens matlåda och det smakade både bra och gick ner snabbt i en hungrig mage.

Idag var det en snäll tant, nej tant kan man inte kalla det. Gumma kvinna.. Dam! Ja det är nog rätt ord, en snäll dam som gav mig en julklapp, jag har mina aningar om vad det kan vara, men den öppnas på julafton! Hon gjorde verkligen min dag, så söt och snäll! Så vill ni göra en brevbärare glad så ge den en julklapp, ett litet tips bara. Inte för att jag någon gång inte vart glad, hon sa faktist att jag är duktig och alltid glad, så jag tror nästan att jag måste skicka ett julkort till henne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: